excl. btwincl. btw
  • +31(0)85 1309117
  • Ma. t/m Vrij: 8:30 - 18:00
Onze vermelding op sys.keurmerk.info

CINE SUPPORT | HELPDESK

Waar ben je naar op zoek?

Veel gestelde vragen

Ons helpdesk team staat tijdens onze openingstijden graag voor je klaar. Wellicht vindt jij hier het antwoord op jouw vraag.

BESTELLEN

Plaats je producten in de digitale winkelwagen via de knop “in winkelwagen”. Heb jij geen account? Dan vul jij jouw gegevens in op de checkout pagina.

Je kan altijd jouw bestelling annuleren zolang jouw bestelling nog niet is verzonden. Dit doe je door een mail te sturen via onze contact formulier en helpdesk pagina. Vergeet niet jouw naam en ordernummer te vermelden. Is jouw bestelling al verzonden, dan kan je het pakket weigeren of retour sturen.

Zolang jouw bestelling nog niet verzonden is, kan je de naam of het adres van je bestelling aanpassen. Neem hiervoor contact op met onze helpdesk. Dit kan telefonisch of via email.

Wij stellen graag een op maat gemaakt pakket voor je samen. Aan de hand van jouw eisen stellen wij zorgvuldig een pakket samen met onze adviezen. Wij doen daarbij een voordelig voorstel.

Alle producten die niet op voorraad zijn, kan een pre-order geplaatst worden. Neem hiervoor contact op met onze helpdesk. Dit kan telefonisch of per mail. Voor sommige producten vragen wij een pre-order bedrag. Dit is nooit meer dan € 150,-

Zodra het product op voorraad is, worden alle bestellingen in volgorde van pre-order datum uitgeleverd.

Bij elk product staat vermeld of het op voorraad is. Ook staat er boven de bestelknop de geschatte levertijd vermeld. Is de geschatte levertijd langer dan 1-3 werkdagen, dan hebben wij het niet op voorraad, maar onze leverancier wel.

Het kan zijn dat sommige producten zo snel verkocht worden dat het soms niet bij te houden is. Twijfel jij over de beschikbaarheid? Neem dan contact op met onze helpdesk.

BETALEN

Wij hebben uitgebreide betaalmogelijkheden via onze website:

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa en Mastercard)
  • Bancontact
  • Sofort Banking
  • KBC/CBC Payment
  • Belfius Direct
  • Giropay
  • EPS
  • Handmatige overboeking

Let op: betalingen met een creditcard kunnen mogelijk de levertijd beïnvloeden.

Bij Cine Support is het niet mogelijk om op afbetaling te kopen.

Nee bij Cine Support bieden wij geen achteraf betalen mogelijkheid aan.

Jazeker. Zodra je begint met afrekenen kom je in een beveiligde internetomgeving terecht. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. In jouw browser zie je een slotje voor https://www.cinesupport.nl.

Wij werken met het erkende betaalplatform Mollie. Zij zorgen ervoor dat jouw gegevens extra beveiligd verstuurd worden.

VERZENDINGEN

Nee, op dit moment zijn wij alleen een online winkel en beschikken wij niet over een fysieke winkel.

Cine Support hanteert standaard een tarief van € 7,95 excl. BTW voor het verzenden van producten, ongeacht het formaat van het product.  Dit tarief geld voor besteding tot het bedrag van € 99,-. Besteed jij hoger dan € 99,- dan zijn de verzendkosten voor onze rekening. 

Cine Support hanteert een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Bij elk product staat een geschatte levertijd. De levertijd kan afwijken als het product alleen op voorraad is bij onze leverancier. 

Producten die speciaal voor jou besteld worden hebben vaak een afwijkende levertijd. Wil jij de exacte levertijd weten? Neem dan contact op met onze helpdesk. Dit kan telefonisch of via de mail.

Wij hanteren een geschatte levertijd, zodat jij weet wanneer jouw bestelling geleverd wordt. Het is een geschatte levertijd omdat wij te maken hebben met externe partijen zoals pakketdiensten en leveranciers. Tevens zijn wij in het weekend gesloten. Heb jij een bestelling op vrijdag geplaatst, dan zal deze op maandag verwerkt worden.

SERVICE & REPARATIE

Je kan zonder enige reden jouw bestelling retourneren. Hiervoor kan je gebruik maken van het Europees Modelformulier voor herroeping. Jouw bestelling dient binnen 14 dagen retour gestuurd te worden.

Voor retourzendingen ga je naar het stappenplan retourzendingen

Als jouw product niet meer werkt door hoe jij het gebruikt hebt, het zogenaamde gebruikersschade, dan valt dit niet binnen de garantie. Eventuele reparatie wordt dan in rekening gebracht. Het product wordt door technische afdeling van de leverancier onderzocht. Wij maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun je kiezen of het het wilt laten repareren. Sommige merken vragen onderzoek kosten.

 

Wij lossen dat graag voor jou op. Neem binnen 30 dagen contact op met onze helpdesk. Dit kan telefonisch of via de mail. Geef aan dat jouw product beschadigd geleverd is.

Retourneren is in dit geval gratis. Je ontvangt een digitale postzegel die jij kunt gebruiken voor het retourneren.

Helpdesk

Wij staan graag voor je klaar! Wij reageren binnen 24 uur. De meeste antwoorden op jouw vragen kun je vinden bij de “veelgestelde vragen” hierboven.

 

Vragen of opmerkingen? Vertel het ons. Onze helpdesk staat voor je klaar.

Email: [email protected]

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag – 8:30 – 18:00

Kamer van Koophandel: 75080346
BTW Nummer: NL001733670B75

 

Hulp nodig? Bel ons

+31(0)85 1309117

Translate »