In verband met verscherpte COVID-19 maatregelen, kan het voorkomen dat onze helpdesk er langer over doet om jouw  vraag te beantwoorden. Hou ook rekening met een eventuele vertraging van jouw bestelling.

In verband met verscherpte COVID-19 maatregelen, kan het voorkomen dat onze helpdesk er langer over doet om jouw  vraag te beantwoorden. Hou ook rekening met een eventuele vertraging van jouw bestelling.

Covid-19 (Coronavirus)

Wij waarderen jou als klant en brengen jou via deze weg graag op de hoogte. Cine Support stelt de veiligheid en gezondheid van medewerkers en partners, zoals leveranciers en pakketdiensten, voorop.

Update 14-10-2020:

De overheid en het RIVM hebben de maatregelen aangescherpt in verband met stijgende besmettingscijfers. Bij Cine Support veranderd er niets. Hou wel rekening met het feit dat onze helpdesk iets langer voordat wij jouw vraag beantwoorden.

Wij voorspellen dat de online verkopen in Nederland weer zullen stijgen, dat zal betekenen dat de pakketdiensten weer overspoeld worden en dat mogelijk jouw bestelling enige vertraging kan ondervinden. Hou daar rekening mee tijdens het bestellen. Wil jij een exacte levertijd weten? Neem dan contact op met onze helpdesk

Online bestellen

Cine Support is een online winkel. Daardoor heb je 24/7 toegang tot ons zorgvuldig geselecteerd assortiment. Heb jij hulp nodig bij jouw bestelling? Onze helpdesk staat voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 18:00. Wij zijn bereikbaar via telefoon, live chat, mail en WhatsApp.

Wat doet Cine Support?

Via deze weg kunnen wij mededelen dat wij jouw bestelling zoals gewoonlijk zullen verwerken. Onze leveranciers hebben maatregelen getroffen en houden zich aan de voorschriften van het RIVM om verspreiding en besmetting zo klein mogelijk te houden. Het personeel van onze leveranciers werken veelal vanuit huis en zijn de magazijnen minimaal bezet. Hierdoor kan jouw bestelling enige vertraging oplopen.

Pakketdiensten

De pakketdiensten, zoals DHL, DPD en PostNL, leveren vooralsnog bestellingen. Maar ook zij hebben maatregelen getroffen voor de veiligheid van de bezorger en jou als klant.

Doordat er op dit moment veel online besteld wordt, ondervinden de pakketdiensten een topdrukte. Hierdoor kan jouw bestelling enige vertraging oplopen.

  • De bezorger levert jouw bestelling voor de deur af, maar zal 1,5 meter afstand bewaren.
  • Handtekening zetten is vaak niet nodig. De verschillende pakketdiensten hebben hun eigen maatregelen om dit op te vangen.
  • Door topdrukte en minimale magazijn bezetting, kan jouw bestelling vertraging oplopen.

Helpdesk

Heb jij advies nodig of kunnen wij jou ergens anders mee helpen? Onze helpdesk is van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 18:00 bereikbaar. 

Omdat veel ondernemers en zzp-ers binnen onze branche te maken hebben met annuleringen, zijn wij hard bezig om te kijken hoe wij voor jou de financiële pijn kunnen verzachten.

Stay healthy, stay safe & stay creative!

Veel gestelde vragen

Meest gestelde vragen en antwoorden

Onze online winkel is 24/7 geopend en bied toegang tot ons gehele assortiment. Voor vragen, hulp bij bestellingen of advies, is onze helpdesk bereikbaar van ma. t/m vrij. van 08:30 – 18:00, via telefoon, live chat, mail of WhatsApp.

Wij werken met de pakketdiensten van DHL, PostNL, UPS en DPD. Deze bezorgers leveren de pakketten voor de deur af en zullen een gepaste afstand van 1,5 meter houden. Een handtekening is vaak niet nodig. De pakketdiensten hebben allen hun eigen oplossingen hiervoor. Op dit moment ervaren de pakketdiensten een topdrukte door de vele online bestellingen. Door de minimale bezetting in het magazijn en de topdrukte kan het voorkomen dat jouw bestelling vertraging oploopt.

Onze helpdesk is gewoon bereikbaar per telefoon, mail, live chat en WhatsApp. Onze openingstijden zijn van Maandag t/m Vrijdag van 08:30 tot 18:00

Retourneren, ruilen of annuleren is nog steeds mogelijk. Het is mogelijk dat het proces enige vertraging oploopt. Ruilen of retourbetalingen kunnen meer dan 14 dagen duren in verband met de voorzorgsmaatregelen van ons personeel en die van onze partners.

Wij werken met verschillende leveranciers en service centers. In verband met het Corona Crisis zijn sommige service centers gesloten of werken op minimale capaciteit. Het is dus mogelijk dat jouw reparatie of vervanging enige vertraging oploopt.

Translate »

×